آنيساآنيسا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

پرنسس مامان وبابا آنيسا

جشن الفبا و اردو کلاستون

1396/6/7 0:03
نویسنده : مامان آنيسا
410 بازدید
اشتراک گذاری

معلم مهربونتون خانم درویش یسنا آنیسا و مهلا

عزیزم انشالاه فارغ التحصیل شدنت از دانشگاه رو جشن بگیریممحبت

تدارک اولیاها واسه جشن الفبا

چون مدرسه هیچکدوم از دانش آموزان رو اردو نبردن و الکی تو حیاط مثلا اردو کردینخطا ما هم تصمیم گرفتیم بعد امتحانات شما رو ببریم اردوآرام

باران.آنسا.ملیکا و هما

باران یکی از دوستای صمیمیت که خیلی هم همدیگرو دوس دارین

از راست سارینا.هلیا.سپیده.ملیکا.هما و پشت سر هما تینا . شادلین . آیسان . هستی. آیلین.نسترن.ملیسا.مبینا.آنیسا و باران

پسندها (2)

نظرات (1)

فروشگاه دایانا
7 شهریور 96 8:46
چه عکس های قشنگی. یه جای مطمئن ذخیره کنید که از بین نرن. خدا نگهداشون باشه. از سایت من دیدن کنید اگر چیزی پسندتون شد سفارش بدید. قیمت ها خیلی مناسبه. من بازاریاب هستم و از هر خریدی که شما انجام بدید یک مبلغ خیلی جزئی به من می دن. قیمتاشون خیلی مناسبه چون من سایت های دیگه هم کار می کنم اینا منصف ترن اگه قابل دونستید فروشگاهم رو لینک کنید یا به دیگر دوستانتون هم معرفی کنید فروشگاه دایانا. ساعت دیواری های جدید که روش خطاطی هست و همینطور گردنبند و دستبند مرغ آمین (سریال شهرزاد) و شلوارهای ورزشی خیلی فروششون بالاست تو سایت لابد خیلی خوبه