آنيساآنيسا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

پرنسس مامان وبابا آنيسا

کریسمس مبارک

1392/10/28 21:48
نویسنده : مامان آنيسا
293 بازدید
اشتراک گذاری

 

اس ام اس کریسمس

 

اگه یه شب بیدار شدی و دیدی .
.
.
یه مرد چاق و گنده داره تورو  توی کیسش میزاره
.
.
.
نگران نشو.
.
.
.
.
.
چون من از بابا نوئل تورو واسه  کریسمس خواستم !

If One Night You Wake Up

And A Big Fat Male Is Trying To Put You In A Sack

Please Don’t Be Afraid

Because I Told Santa All I Want For Christmas Is You

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

صفورا مامان آوا
7 دی 92 13:35
کریسمستون مبااااااااااااارک رمز خصوصی اومدم
مینا مامان آرمانی
7 دی 92 14:11
سعیده جون میلاد مسیح مباررررک قربون شما
اسپاترا
8 دی 92 10:29
کریسمس مبارک به به چه کادوی ناز و خوشگلی کریسمس شما هم مبارک
مامان علی کوچولو
8 دی 92 18:06
چه دخمل نازی شما
parastoo
11 دی 92 16:42
سلام خوبین من پرستوام یه دختر 10ماهه بهاسم اسرا دارم میخام براش وبلاگ درست کنم عکساش نمیره میشه کمکم کنین خودمم مربی مهدکودک مینا هستم اگه مایل باشین میخواستم بیشتر اشنا شیم تو خیابان رشدیه میشینیم /دخترتون خیلی جیگره خدانگهش داره /ممنون ختما چرا که نه با کمال میل
مامان شینا
17 خرداد 93 13:05
مامانش قرار نیست رمزو به ما بدی منتظریم ها
مامان آنيسا
پاسخ
گلم اومدم
مامان شینا
20 خرداد 93 1:59
مامانش خصوصی رو چک کردم چیزی نبود
آلیز
18 آبان 94 15:04
انواع شیک ترین شال و کلاه دخترانه و پسرانه و .... خانم ها و آقایون خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر