آنيساآنيسا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

پرنسس مامان وبابا آنيسا

مناجات با خدا

1392/4/18 22:20
نویسنده : مامان آنيسا
398 بازدید
اشتراک گذاری

untitled-1.gif

 


خدایا..؛ مبادا ما رو شقی و بدبخت از این ماه بیرون ببری...

مبادا قبل از اینکه ما رو ببخشی بساط سفره آمرزش رو جمع کنی...

 

الها...؛ یه روزم بهمون وقت دادی تا نفس هامون برای عبادتت باشه....

خدایا...؛ به مهربونی و کرمت قسم، به جلال و جبروتت قسم، 

جز چشم طمع به درگاه رحمتت، چیز دیگه‌ای برای پیش‌کشی نداریم.....


جز دامان پاک اهل بیت پیامبرت چیزی برای وساطت نداریم...


خدایا...؛ در ماهی تو رو می‌خوانیم که خودت فرمودی دعاهامون‌ رو مستجاب می‌کنی.

به حق پیامبر بر حقت، به حق اون کوثری که پاره تن رسول خدا است. به حق علی و یازده فرزند حجت‌ش، و به حق قرآن کریمت...


در ظهور آخرین حجّتت،

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ریحانه مامان آرمیتا
18 تیر 92 23:00
سلام چه ني ني نازي داريد خدانگهدارش باشه با اجازتون لينکتون کردم خوشحال ميشم به آرميتاي نازمنم سر بزنيد و ني ني ما رو هم به عنوان يکي از دوستان وبلاگيتون لينک کنيد
مامان آنيسا
11 دی 93 19:04
سعيده جون نشناختى منو ؟؟ من رها هستم ديگه قرار بود برام رمز رو بذارى واسه همين من يه وب زدم كه بعد از اينكه رمز رو برام گذاشتى حذفش كنم من هنوز منتظرم عزيزم
مامان آنيسا
پاسخ
باشه میزارم برات
مامان آنيسا
13 دی 93 18:18
مرسى عزيزم پس من همچنان منتظرتم
مامان آنيسا
14 دی 93 19:49
خيلـــــــــــــــى ممنونم عزيــــــــــزم قربون مهربونيت سعيــــــــده جوووووونم از جانب من آنى نازمو حتما حتمــــــا ببووووووس